مشکلات مردم را در استان و مرکز پیگیری می کنیم

رییس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی، مشکلاتی که در استان قابل حل باشد را رفع کرده و و مواردی که نیاز به پیگیری بیشتر داشته باشد، در مرکز دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز پنج شنبه (چهارم دی ماه) در بدو ورود به مرکز خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد بیان کرد: خراسان شمالی به عنوان یکی از استان هایی بود که این سفر باید چندین ماه پیش صورت می گرفت اما به دلیل شرایط کرونایی به تأخیر افتاد و لذا از همه مردم و مسئولان این استان عذرخواهی می کنم.

 

رییس قوه قضائیه عذرخواهی دیگر خود را بابت عدم حضور در شهرستان ها و عدم برگزاری دیدارهای مردمی با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد و افزود: این سفر با توجه به شرایطی که با دستورالعمل های بهداشتی همراه است، برنامه ریزی شده و لذا امکان حضور در اجتماعات فراهم نبوده است.

 

وی با بیان اینکه ما قبل از برگزاری سفرهای استانی، گروهی را برای بررسی وضعیت و شرایط استان اعزام می کنیم، اظهارکرد: گزارش این گروه بررسی و آماده اقدام است که امیدواریم در جلساتی که امروز خواهیم داشت به جمع بندی برسیم که بتوانیم مشکلاتی که در استان قابل حل است را همینجا حل کرده و برخی موارد را هم که نیاز به پیگیری دارد، در مرکز دنبال کنیم.

 

حجت الاسلام رئیسی همچنین ضمن تشکر از تلاش همکاران استانی در دادگستری و واحدهای تابعه و مسئولان اجرایی در راستای توسعه یافتگی استان، افزود: هرچند خراسان شمالی دارای قومیت های مختلف کُرد، ترک، کرمانج و ترکمن است اما اینجا دل ها به هم نزدیک است و این استان را به گنجینه معرفت ها تبدیل کرده و مردمی متحد از شیعه و سنی دارد که پُرتلاش در حوزه های مختلف خدمت می کنند و امیدواریم این سفر هم مایه برکات برای استان شود.

 

حضور در شورای اداری خراسان‌ شمالی و همچنین شورای قضائی استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رییس قوه قضائیه به خراسان شمالی است.

 

 

 

کد خبر 1007233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha