برنامه های گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

سردار کرمی با تشریح برنامه های پیش بینی شده در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان شامگاه دیروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی جبهه حق علیه باطل بود که استکبار جهانی در یک طرف و جمهوری اسلامی نیز در یک طرف بود.

 

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با مجاهدت ملت ایران در برابر استکبار ایستادند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد، گفت: پس از دفاع مقدس، جبهه داعش و اَمثال آن بر علیه مسلمانان مظلوم در منطقه آغاز شد که با شعار «الله اکبر» به جنگ «الله اکبر» آمدند.

 

وی با اشاره به اینکه داعش اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند، خاطرنشان کرد: این گروه‌های تکفیری با مجاهدت شهید سلیمانی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین رفتند.

 

این مقام مسئول به برنامه های پیش بینی شده در دهه بصیرت و ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

به گفته کرمی، برگزاری جلسات ستادی در سپاه استان و شهرستان‌ها، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه به رده‌های مختلف بسیج و سپاه، فضاسازی تبلیغی محیطی، برنامه‌ریزی برای طراحی دیوارنگاره در مکان‌های پرتردد شهری، هماهنگی با اصحاب رسانه جهت انعکاس مناسب برنامه‌ها، هماهنگی با سازمان‌های مردم‌نهاد جهت برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی، چاپ پوستر و بروشور وصیت‌نامه شهید سلیمانی جهت توزیع در ادارات و برگزاری یادواره شهدا و نصب تصاویر و پوستر شهید سلیمانی توسط اتحادیه‌ها و اصناف از جمله اقدامات قبل از آغاز هفته گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

 

وی ادامه داد: انعکاس برنامه‌های مهم و مصاحبه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی، برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور حداکثر 30 نفر و پخش زنده مراسم، هماهنگی جهت ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه و بسیج، حرکت موتورسواران در کمربندی شمالی شهر زنجان، برگزاری همایش با حضور مادران شهدا و تجلیل از سربازان نمونه نیز بخشی از برنامه‌ها در طول هفته گرامیداشت خواهد بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز گفت: نامگذاری آزادراه زنجان- تبریز به نام شهید سلیمانی، بیان فرازهایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی در ابتدای جلسات رسمی در طول یک ماه، افزایش تعداد جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی، نذر خون کارکنان ادارات و تقدیر از کادر بهداشت و درمان با حضور در بیمارستان‌ها و با اهدای نماد و تصویر سردار سلیمانی، پیشنهاداتی است که می‌تواند در این هفته انجام شده و به برنامه‌ها افزوده شود.

 

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ادامه داد: باید به سمت محتوای شهید سلیمانی در ابعاد جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و خودشناسی حرکت کنیم و بدانیم که دشمن چه هدفی را دنبال می‌کند و ما چه باید در برابر آن بکنیم.

 

 

کد خبر 1007241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha