آغاز کار توسعه خیابان صاحب الزمان(عج) منتهی به آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از آغاز کار توسعه خیابان صاحب الزمان(عج) منتهی به آستان های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، کارکنان شعبه تعمیرات در بخش بین الحرمین متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(ع) کار مقدماتی را به منظور توسعه و افزودن مساحت جدید به خیابان صاحب الزمان(عج) آغاز کردند. این اقدام به تسهیل تردد زایران و ساکنان این منطقه کمک خواهد کرد.

 

«سید نافع موسوی» رئیس این بخش گفت: توسعه و گسترش این خیابان بخشی از کار توسعه خیابان های منتهی به آستان های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) است. این خیابان یکی از خیابان های مهمی به شمار می آید که بیشتر زایران از آن استفاده می کنند. زیرا یکی از نقاط ارتباطی بین دو حرم مقدس و یکی از خیابان های تجاری است.

 

موسوی افزود: کار مقدماتی توسعه و گسترش ورودی این خیابان با هماهنگی مقامات امنیتی مربوطه در اداره پلیس کربلا و مسئولان خدماتی در شهرداری این شهر و با همکاری بخش تعمیر و ساخت و ساز مهندسی در آستان مقدس عباسی آغاز شده است.

 

در همین حال، مهندس«علاء حمزه سلمان» مسئول شعبه تعمیر در این بخش گفت: پس از گرفتن موافقت ها و براساس دستورالعمل های این بخش، کار مقدماتی توسعه این خیابان با برداشتن ایست های امنیتی، انتقال ایستگاه آتش نشانی به مکان دیگر و برداشتن کاروان هایی که به عنوان اتاق های اداری استفاده می شد، آغاز کرده اند.

 

سلمان افزود: این کار شامل انتقال تیرهای برق و خطوط کانال های خدماتی و تغییر مسیر آنها به مکان دیگر است تا منظره مناسبی ایجاد شود. همچنین پیاده روی قدیمی برداشته خواهد شد و برای به مساحت خیابان اضافه می شود و پیاده روی جدیدی با بتن ریزی ساخته می شود. کارهای کنونی بدون توقف انجام می شود تا این خیابان ظاهر زیبا و متناسبی به خود بگیرد.

کد خبر 1007920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha