اهدای ۱۶ کارت هدیه به نیازمندان شهرستان مراغه

اعضای کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول با همکاری خیرین و مشارکت آستان قدس رضوی شهرستان مراغه ۱۶ کارت هدیه میان نیازمندان توزیع کردند.

«خدیجه رزمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۱۶ کارت هدیه با مشارکت آستان قدس رضوی شهرستان مراغه به خانواده های دارای دانش آموز و بی سرپرست خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه گفت: تامین مایحتاج نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از دغدغه‌های فعالان کانون و مسجد است و این مهم با همت و همکاری خیرین و نیکوکاران میسر می‌شود.

رزمی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و آسیب شیوع بیماری کرونا بر کسب و کارها، تامین نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند در قالب توزیع بسته‌های موادغذایی، بهداشتی و اهدای کمک‌های نقدی وغیر نقدی ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه فعالان کانون و مسجد به فرمایش مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان لبیک گفته و با کمک هایشان صحنه های زیبایی از کمک به همنوعان را خلق کردند، افزود: اعضای کانون مشکات ۱۶کارت هدیه ۴۵۰ هزار تومانی در مجموع بالغ بر ۷ میلیون تومان با مشارکت آستان قدس رضوی مراغه و خیرین و هیئت امناء مسجد تهیه و به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کردند تا از این طریق لبخند رضایت و شادمانی بر لبان اقشار کم درآمد و بی بضاعت بنشیند.

رزمی اظهارکرد: این طرح با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری به منظور حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت آسیب دیده از بیماری کرونا و در راستای طرح ملی «ایران قوی» در جهت حمایت از نیازمندان انجام شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه ازخیرین،هیئت امناء مسجد،فعالان کانون که این امر مهم با همکاری و کمک آنان میسر می شود،خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت خیرین بتوانیم خدمت به اقشار کم درآمد و تامین نیاز‌های ضروری زندگی آنها را ادامه دهیم.

کد خبر 1008090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha