پروژه پتروشیمی استخوانی در گلوی گلستانی ها

 منتظری گفت: ۱۴ سال از عمر پروژه پتروشیمی گلستان می گذرد و مثل استخوان در گلو  بلاتکلیف باقی مانده است.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در نطقی که در این هفته در مجلس شورای اسلامی داشتم تاکید من بر این بود که اگر آزمون استخدامی کشور جنبه سیاسی ندارد به منظور حفظ سلامتی 600 هزار متقاضی این آزمون به تعویق بیفتد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در اولویت سالانه مجلس از اقتصاد و فرهنگ سخن به میان آوردند ولی متاسفانه از نطق های مجلس سهم فرهنگ بسیار ناچیز است و به این موضوع در نطق خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کردم.

 

منتظری تاکید کرد: اگر باور داریم توسعه فرهنگی زیربنای توسعه کشور است چرا سهم فرهنگ در بودجه عمومی کشور کمتر از دو درصد است و نقش آفرینان حوزه فرهنگ همواره از مشکلات گلایه می کنند که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

 

وی گفت: فرهنگ در کارنامه مسئولان کم فروغ است و مسئولان پاسخ بدهند که یک هنرمند تا چه زمانی برای ذوق خویش بسراید، نقش بزند و به تصویر بکشد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی یادآور شد: شهید سلیمانی با هنر شهادت خویش اسوه ای مانا و جاودانه برای عصرها و نسل ها بر جای گذاشته است.

 

منتظری تاکید کرد: مقام معظم رهبری ناخدایی حکیمانه است که کشتی انقلاب اسلامی را با بادبان توکل و ذخیره ای از تقوا برای رسیدن به ساحل آرامش راهنمایی می کند.

 

وی رمز موفقیت کشور را در خودباوری و خداباوری دانست و یادآور شد: باید بپذیریم برای رشد و اعتلای کشور و عبور از پیچ تاریخی و مشکلات اقتصادی به جای امید واهی به بیگانگان باید دست اراده را بر زانوی همت خویش بگذاریم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه استان گلستان در اوج سرسبزی جزو استان های محروم کشور به شمار می رود، گفت:  14 سال از عمر پروژه پتروشیمی گلستان می گذرد و مثل استخوان در گلو  بلاتکلیف باقی مانده است و منطقه آزاد نیز هنوز به سر انجام نرسیده و متاسفانه خلیج گرگان نیز به تدریج در حال خشک شدن است.

 

منتظری افزود: پروژه سالن ورزشی بسکتبال در گرگان، تامین آب آشامیدنی و همچنین استانداردسازی جاده آق قلا که به جاده مرگ تشبیه شده از دیگر انتظارات مردم گرگان و آق قلا است.

 

کد خبر 1008953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha