حماسه ۹ دی نمونه بارز ولایت‌مداری و دشمن شناسی ملت ایران است

حجت الاسلام رضایی، حماسه ۹ دی را نمونه بارز ولایت‌مداری و دشمن شناسی ملت ایران عنوان کرد و گفت: حضور مردم در ۹دی فتنه ۸۸ را خنثی کرد.

حجت الاسلام«حسن رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حماسه 9 دی را تجلی بصیرت و ولایت مداری عنوان کرد و اظهار داشت: 9 دی روز میثاق با ولایت است.

 

امام جمعه معمولان با اشاره به توطئه دشمنان پس از انتخابات 88 و ایجاد شکاف بین ملت ایران، افزود: در سایه حضور با بصیرت ملت ایران فتنه دشمن در سال 88 خنثی شد.

 

وی حماسه ۹ دی را سیلی محکمی بر صورت فتنه گران عنوان کرد و ادامه داد: حماسه ۹دی اوج بصیرت و هوشیاری و نمونه بارز ولایت‌مداری و دشمن شناسی ملت ایران است.

 

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: خلق حماسه 9 دی در سایه حضور با بصیرت ملت ایران نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور است که در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودان خواهد ماند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در خلق حماسه 9 دی ثابت کردند که به دور از جناح بازی ها و دسته بندی در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت محکم ایستاده اند.

 

امام جمعه معمولان بیان کرد: ملت با بصیرت ایران با حضور به موقع در صحنه و با هوشیاری در هر زمینه ای نقش های شو دشمن را نقش بر آب می کنند و در ادامه راه انقلاب و شهدا ثابت قدم ایستاده اند.

 

کد خبر 1009245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha