افزایش توانایی مقابله با بلایای طبیعی با اجرای طرح «یاس»

ملکپور افزایش توانایی های ارتباطی و فرهنگی را از اهداف طرح یاس خواند و گفت: در این طرح مددجویان به صورت عملی و تئوری با انواع شیوه های مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از بحران ها آشنا می شوند.

«علی ملکپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از آغاز به کار طرح یاس در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: در این طرح آموزش های امداد و نجات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ارائه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح با همکاری هلال احمر استان برگزار می شود، افزود: مددجویان در این طرح حضور مؤثر در عرصه های اجتماعی و مشارکت های جمعی را فرا می گیرند.

 

وی افزایش توانایی های ارتباطی و فرهنگی را از اهداف طرح یاس خواند و اظهار کرد: مددجویان به صورت عملی و تئوری با انواع شیوه های مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از بحران ها آشنا می شوند.

 

ملکپور بابیان اینکه آموزش های این طرح توسط مربیان هلال احمر ارائه می شود، تصریح کرد: این آموزش ها در خانه های هلال در سراسر شهرستان های استان برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز دانش آموزان تحت پوشش این سازمان به وسایل اینترنتی برای ادامه تحصیل، خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰۰ تبلت، لپتاپ و گوشی تلفن هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است.

 

کد خبر 1009525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha