بزرگترین هدف فتنه ۸۸، تشکیل نظام اسلامی بر پایه‌ مدل های غربی و اروپایی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بزرگترین هدف دشمن از ایجاد فتنه ۸۸، براندازی و فروپاشی نظام اسلامی و تشکیل نظام اسلامی بر پایه‌ مدل های غربی و اروپایی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام حسین زحمتکش» امروز (10 دی) در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که در محل کانون فرهنگی هنری و تربیتی شهید رجایی شهر راز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی و یاد و خاطره سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، گفت: وجود مقدس حضرت زهرا (س) و انبیاء الهی و بعد از آن پرورش شوندگان در این مکتب همچون حاج قاسم سلیمانی ها، بزرگترین پیامی که به من و شما می دهد، بصیرت دینی است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: سردار سلیمانی اگر می شود سردار دل ها، بخاطر آن بصیرت دینی بود که پیدا کرد.

 

 

وی نهم دی را یک یوم الله دانست و بیان کرد: بعضی از روزها در طول تاریخ بشریت و عالم هستی به خاطر آن وقایع و حوادثی که در آن روز اتفاق افتاده و اثراتی که این حوادث و وقایع در طول تاریخ بر جامعه بشریت باقی می گذارد، همیشه ماندگار است و از جمله این روز ها، یوم الله ۹دی است که در ردیف ۲۲ بهمن است.

 

 

حجت‌الاسلام زحمتکش افزود: 22 بهمن روز غلبه بر استکبار و رژیم شاهنشاهی و ایجاد یک نظام و انقلاب الهی و خدایی بود و ۹ دی تثبیت کننده آن است.

 

 

وی همچنین با اشاره به شعار امسال دهه بصیرت و میثاق با ولایت با عنوان« بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» گفت: بزرگترین امتیاز حضرت زهرا سلام الله علیها ولایت مداری و مهمترین ویژگی اش، استقامت و ایستادگی در راه ولایت بود .

 

 

وی بیان کرد: نهم دی روز تجلی خشم مقدس مردم بود، یعنی وقتی مردم دیدن پای دینشان، باورها، ارزش‌ها و اعتقادات شان در میان است، خروشیدند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دشمن ۱۰ سال برنامه‌ریزی و طرح ریزی کرد و در ۹ ماه می خواست در کف خیابان ها اجرا کند،  لذا اگر ما بخواهیم ۹ دی برای ما معنا و مفهوم پیدا کند لازمه‌اش این است که باید فتنه را بشناسیم .

 

 

حجت‌الاسلام زحمتکش اظهارکرد: چه اتفاقی افتاد که ۹ دی رقم خورد، این لایه های پنهان باید برای مردم بازگو شود تا بدانند چه کردند، هدفشان چه بود، اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت دشمن در فتنه سال ۸۸ چه بود.

 

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف بلند مدتی که در فتنه سال ۸۸ دنبالش می‌ شد این بود که قانون اساسی باید تغییر کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان، مورد توجه قرار دادن نخبگان و خواص این مملکت بود و به سراغ آنها رفت برای اینکه دشمن به این رسیده بود واسطه بین امت و ولایت این نخبگان و خواص هستند و در پی قطع این واسطه پیوند امت و ولایت بودند، افزود: بزرگترین هدف دشمن براندازی و فروپاشی نظام اسلامی و تشکیل نظام اسلامی بر پایه‌ مدل های غربی و اروپایی بود.

 

 

حجت الاسلام زحمتکش گفت: دو چیز فتنه ۸۸ را برچید یکی خطبه های مقام معظم رهبری و استغاثه به امام زمان در آن خطبه‌های ۲۹ خرداد  و یکی ۹ دی بود و آنچه که ۹دی را متجلی کرد انقلاب اسلامی، مردم و ولایت بود.

 

حجت‌الاسلام نادعلیزاده، امام جمعه شهرستان راز نیز در این مراسم گفت: هدف و نقشه اصلی کارگردانان فتنه ۸۸، مشروعیت زدایی (حمله به باورها)، اعتبار زدایی (ناکارآمد جلوه دادن مسئولان نظام) و اعتماد زدایی( بی اعتمادی مردم نسبت به انقلاب و کشور ) بود که این توطئه‌ و فتنه ها با سه عنصر هدایت رهبری، بصیرت مردم و اعتقادات دینی و مذهبی مردم خنثی شد.

 

 

کد خبر 1009789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha