ارائه آموزش مجازی استانداد و اصول استاندارد سازی در لرستان

قنبریان با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه آموزش مجازی در زمینه استاندارد، گفت: بیش از ۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی مجازی در لرستان ارائه شده است.

مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، یک هزار و 888 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: دوره های آموزشی ویژه کارکنان اداره کل استاندارد لرستان نسبت به برنامه مصوب عملیاتی، تحقق 116 درصدی داشته است.

 

وی بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا توجه به ارائه آموزش مجازی در دستور کار اداره کل استاندارد لرستان قرار گرفته است.

 

قنبریان افزود: در طول سال جاری سه هزار و  از 653 نفر ساعت آموزش به تعداد یک هزار و 613 نفر ساعت مربوط به آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ارائه شده است.

 

وی اذعان داشت: همچنین  تعداد 152 نفر ساعت مربوط به آموزش کارشناسان استاندارد و سایر آموزش های برون سازمانی است.

 

قنبریان افزود: دوره های آموزشی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، آشنایی با قوانین دیوان محاسبات و محاسبات عمومی، آشنایی با ساختار و شیوه نگارش استاندارد ملی شماره 5، آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM، روش های مسئله شناسی برای تدوین برنامه های ارتقاء بهره وری، مدیریت و ارزیابی عملکرد، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، و مدیریت سبز از مهم ترین دوره های برگزار شده برای کارکنان استاندارد بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: که این دوره های آموزشی به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار شد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: این آموزش ها از طریق ستاد، سازمان مدریت و برنامه ریزی استان، و مراکز آموزشی همکار تایید صلاحیت شده انجام می شود.

کد خبر 1010150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha