نمایش تولید رسانه ای کانون امام زمان (عج) آران و بیدگل در جشنواره مردمی عمار

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل از نمایش فیلم کوتاه «اولین خط» از تولیدات رسانه ای پایگاه طاووس بهشت یکی از مجموعه های وابسته به این کانون فرهنگی خبر داد.

«حسن سعدآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فیلم کوتاه «اولین خط» از تولیدات رسانه ای پایگاه طاووس بهشت از منتخبین این جشنواره پنجشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت عماریار به صورت آنلاین پخش شد.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل افزود: این فیلم کوتاه به کارگردانی مهدی دشتبان زاده آرانی در بخش مستند ملت قهرمان با موضوع ضد عفونی معابر شهری آران و بیدگل توسط گردان بیت المقدس شهید همدانی و با تطبیق تاریخی روایتی از دفاع مقدس به نمایش درآمد.

 

سعدآبادی افزود: پایگاه طاووس بهشت یکی از مجموعه های وابسته به کانون فرهنگی امام زمان(عج) است که فعالیت رسانه ای متنوعی را در موضوعات فرهنگی، مذهبی و هنری در طول سال دارد و بسیاری از تولیدات رسانه ای این پایگاه در مناسبت های مختلف از شبکه های مختلف رسانه ملی و شبکه استانی اصفهان به روی آنتن می رود.

 

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، آثار منتخب این جشنواره از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند.

 

تماشای این آثار بدون هزینه اشتراک است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم ‌بها حساب می‌شود.

 

کد خبر 1010160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha