ویژه‌برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت کانون مصلی مسجد «جامع» لار برگزار شد

ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به همت کانون مصلی مسجد «جامع» لار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی شامگاه جمعه (۱۲ دی‌ماه) به همت کانون مصلی مسجد «جامع» لار برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه لارستان ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در حال حاضر منفورترین اشخاص نزد مردم، رئیس‌جمهور آمریکا و اعوان و انصارش و همچنین طایفه داعش هستند.

 

سرهنگ عیسی افسری اضافه کرد: بحث داعش و جا انداختن آن در منطقه یک گذرواژه برای پرداختن به جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز آن چیزی که به بصیرت یورش می‌برد حمله ناجوانمردانه رسانه‌‌هایی است که جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، افزود: رسانه همیشه بوده و تأثیر خودش را گذاشته است و خیلی جاها به نفع بشریت و بعضی مواقع هم به ضرر آن‌ها بوده است.

 

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به اینکه فتنه حقایق را وارونه جلوه می‌دهد، گفت: بصیرت یعنی عبور از این فتنه‌هایی که فضا را غبارآلود می‌کند و مسائل را جور دیگری جلوه می‌دهد.

 

سرهنگ افسری با تأکید بر اینکه بصیرت در همه اعصار لازم است، تصریح کرد: جنگ شناختی آدم‌‌ها را به تحلیل غلط وامی‌دارد و رفتار را تغییر می‌دهد.

 

بر اساس این گزارش، روایتگری و اجرای این برنامه بر عهده مهدی گنجی همرزم حاج قاسم سلیمانی بود که با لحنی تأثیرگذار به بیان خاطرات جبهه مقاومت و شخصیت و مکتب عاشورایی حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

 

اجرای گروه سرود، رونمایی از اثر جدید حسین فروغی‌فر شاعر و هنرمند ارزشی شهرستان و مداحی هادی دلبری از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

 

در حُسن‌ختام گرامیداشت سالگرد شهادت، از سرهنگ امیر جاهدی فرمانده سابق سپاه لارستان با اهدا قاب عکسی از حاج قاسم سلیمانی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 1010552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha