سردار حاج قاسم سلیمانی به بشریت خدمت کرد/ رمز موفقیت وی شجاعت همراه با اخلاص اش بود

نوش آبادی بیان اینکه سردار سلیمانی نه تنها برای تامین داخل ایران تلاش کرد بلکه در راستای تامین امنیت جهان اسلام و جهان بشریت خدمات فراوانی دارد، گفت: رمز موفقیت سردار سلیمانی شجاعت همراه با اخلاص وی بود.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر نقش ممتازی که در داخل کشور داشت به عنوان یک چهره ممتاز انقلابی و جهادی در همه صحنه ها و عرصه ها حضور داشت و امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش، ایثار و فداکاری وی است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در حوزه منطقه ای و در ارتباط با همسایگان به ویژه جبهه مقاومت نقش بی بدیلی داشت و ارتباط مداوم ایشان با کشورهای عضو جبهه مقاومت و جریانات اسلامی و گروه های جهادی منطقه برای پشتیبانی از آنها و کمک برای حل بحران های داخلی برخی کشورها که مصداق بارز آن همکاری با مردم عراق و سوریه برای سرکوب جریانات داعش و تکفیری بود، نقش وی بسیار تاثیرگذار بود.

 

وی ادامه داد: همفکری وی با جریان مقاومت در لبنان و سید حسن نصرالله و خدمات مستمری که ایشان برای جریان مقاومت در لبنان داشتند، جهت کمک به حل بحران های داخلی لبنان و چالش هایی که توسط برخی جریانات معاند در لبنان به وجود می آمد بر کسی پوشیده نیست.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتباط ایشان با جریان انصار حزب الله یمن و همکاری و همراهی با جبهه مقاومت یمن در برابر کشورهایی که نیابتا از طرف آمریکا می جنگیدند همانند رژیم سعودی نیز حاصل تلاش و حضور ایشان برای هماهنگی در کشور یمن بود.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی سردار بزرگی است که نه تنها برای امنیت کشور ما تلاش فراوانی کردند و الگوی بسیار بزرگی هستند بلکه نقش الگویی شان در جهان اسلام و حتی بشریت و کمکی که برای سرکوب جریان داعش کردند و نتیجه آن تامین امنیت ملی داخلی و همچنین امنیت منطقه و جهان اسلام است.

 

نوش آبادی با بیان اینکه سردار سلیمانی به بشریت خدمت کرده است، گفت: ما باید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان چهره بین المللی بشناسیم. وی سردار بزرگی بود که خود را سرباز اسلام می نامید و خودش را وقف جهان اسلام و جهان بشریت کرد و آنچه که می تواند رمز موفقیت ایشان باشد شجاعت همراه با اخلاص اش بود.

 

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی علاوه بر شهامت و جراتی که داشتند، بسیار متواضع، فروتن و مخلص بودند، اهل ریا و خودنمایی نبود، تظاهر نمی کرد و خالصانه خدمت کرد.

کد خبر 1010650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha