سلیمانی‌های جدید با ادامه دادن مکتب سلیمانی پرورش خواهند یافت

جانشین سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: سردار برای همیشه در دل‌های مردم جاودان خواهد ماند و با ادامه دادن مکتب سلیمانی، سلیمانی‌های جدیدی پرورش خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار غلامحسین رحیمی همرزم سردار و جانشین سردار حاج قاسم سلیمانی و جانشین ستاد عتبات و عالیات استان کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی در برنامه "سلام سردار" گفت: سردار سلیمانی با توجه به وظایف و ماموریت‌هایی که به ایشان واگذار شده بود زمان دفاع مقدس بنیانگذار تیپ ثارالله کرمان شد.

وی ادامه داد: از اولین ماموریت پس از تشکیل تیپ، سردار حاج قاسم خوش درخشید و با ۲۱ کیلومتر پیشروی در دل دشمن توپخانه دشمن توسط این تیپ به فرماندهی سردار سلیمانی منهدم شد.

وی افزود: حاج قاسم برای همیشه در دل‌های مردم جاودان خواهد ماند و با ادامه دادن مکتب سلیمانی، سلیمانی‌های جدیدی پرورش خواهند یافت.
جانشین سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: سردار سلیمانی به دلیل عملکرد و شجاعت و اخلاص، ولایتمداری و مهربانی خود در اذهان و دل‌ها باقی ماند.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 1010782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha