شهید سلیمانی شخصیتی فراحزبی بود

سردار پورجوادی با اشاره به اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فراحزبی بود گفت: شهید سلیمانی سیاسی بود اما سیاست‌زده نبود که ما هم باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار عبدالرحمن پورجوادی» امروز (شنبه ۱۳ دی) در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بر زندگی کردن مانند شهدا تاکید داشت اظهار کرد: زندگی کردن مانند شهدا یعنی اخلاص و فقط برای خدا کارکردن که ما باید به همین منظور عمل کننده به خصوصیات شهدا باشیم.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا سوریه با بیان اینکه ملاحظه‌کاری مقابل انقلابی‌گری است افزود: شهید سلیمانی اهل ملاحظه‌گری نبود و لازم است ما نیز بدون ملاحظه‌گری مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تحسین کننده حرف‌ها و سخنان درست بود اذعان کرد: این سردار شهید سیاسی بود اما سیاست‌زده نبود که ما هم باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کنیم.

 

سردار پورجوادی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فراحزبی بود تصریح کرد: این شهید والامقام علاوه بر دفاع از مظلومان مسلمان، از مظلومان غیرمسلمان نیز دفاع می‌کرد.

 

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع، باتدبیر و بااخلاص بود که بارها با بالگرد و به صورت زمینی در خط و منطقه قرمز ورود می‌کرد.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا بیان کرد: تشییع بی‌سابقه پیکر مطهر شهید سلیمانی اولین سیلی به دشمنان انقلاب اسلامی بود و اخلاص این سرباز ولایت را نشان می‌داد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه تاکید زیادی بر لزوم وحدت و جلوگیری از ایجاد تفرقه دارند و افرادی که جلوتر و عقب‌تر از امر ایشان هستند، دچار اشتباه می‌شوند.

 

سردار پورجوادی با بیان اینکه مقام برای شهید سلیمانی هیچ ارزشی نداشت و به هیچ عنوان به دنبال گرفتن مقام نبود اضافه کرد: شهید سلیمانی نقش محوری در محور مقاومت، در هندسه منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی متواضعانه برای دفاع از مظلومان به شهادت رسید که راه این شهید ادامه خواهد داشت افزود: شهید سلیمانی ارتشی از کشورهای مختلف اسلامی تشکیل داد که در کنار هم جنگیدند و اکنون به عنوان محور مقاومت با انسجام بیشتری روز به روز سازماندهی خود را بهتر و درست تر می‌کنند.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا با بیان اینکه موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد اقدام کوچکی نبود و در طول تاریخ هم هیچ کسی چنین اقدامی را انجام نداده بود یاد آور شد: دشمن باید از منطقه و کشورهای اسلامی خارج شود.

 

کد خبر 1010843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha