بهره‌گرفتن از توان قشر جوان در هر حوزه نتیجه‌بخش است

صابر با بیان‌اینکه بهره‌گرفتن از توان قشر جوان در هر حوزه و زمانی نتیجه‌بخش است، گفت: دستگاه‌های متولی و بانک‌ها به جوانان تسهیلات اشتغال پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(شنبه، ۱۳ دی) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: اعتماد دولت به سازمان‌های مردم نهاد در سالیان اخیر نتیجه‌بخش و موثمرثمر بوده است.

 

فرماندار بندر آستارا بر اجرای طرح ملی مسکن تاکیدکرد و افزود: بسترهای ازدواج جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان‌اینکه فضاهای ورزشی بندر آستارا کافی نیست،تصریح‌کرد: زیرساخت‌های ورزشی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان آستارا توسعه پیدا کند.

 

صابر، آموزش را حلقه مفقوده توانمندسازی جوانان دانست و گفت: از ظرفیت مرکز فنی و حرفه‌ای باید به درستی بهره گرفته شود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه بهره‌گرفتن از توان قشر جوان در هر حوزه و زمانی نتیجه‌بخش است، تصریح‌کرد: دستگاه‌های متولی و بانک‌ها به جوانان تسهیلات اشتغال پرداخت کنند.

 

وی در ادامه از ادارات خواست بستر فرصت‌های شغلی را برای جوانان مهیا کنند.

 

صابر با بیان‌اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید محرک توسعه و اشتغال پایدار باشند، افزود: از ظرفیت جوانان نخبه در حوزه های مختلف بهره گرفته شود.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: اداره‌هایی همچون جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با راه‌اندازی کارگاه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی و اختصاص زمین پرورش دام و آبزیان به جوانان، زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند.

کد خبر 1011090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha