محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) آبی بیگلو گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) و پایگاه مقاومت بسیج در مسجد جامع آبی بیگلو به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) و پایگاه مقاومت بسیج در مسجد جامع آبی بیگلو به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) آبی بیگلو تصریح کرد: این برنامه قرآنی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپا شد.

 

وی اعلام داشت: ترویج و نشر مفاهیم قرآن کریم به عنوان سیره عملی شهدا از مهمترین اهداف برپایی این برنامه قرآنی است که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

داداش زاده یادآور شد: به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا باید در نشر سیره عملی آنها همت بیشتری داشته باشیم و از این میراث جاودان حراست کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) افزود: همچون شهدا پیرو ولایت امر هستیم و از آرمان های انقلاب در برابر دشمنان پاسداری خواهیم کرد و اجازه تعدی به هیچ بیگانه نخواهیم داد.

 

داداش زاده خاطر نشان کرد: هیچ تحریم و تهدیدی ما را از ولایت جدا نخواهد کرد و مصمم تر از همیشه در تبعیت از ولایت پافشاری خواهیم کرد.

 

کد خبر 1011688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha