شهید قاسم سلیمانی مقابل استکبار ایستاد و آنها را خوار کرد

حجت الاسلام اجرایی، گفت: با توجه به شخصیت شهید سلیمانی همه منطقه، جهان اسلام و آزادگان جهان مدیون او و کارهایش هستند زیرا ایشان در مقابل استکبار ایستاد و آنها را خوار کرد.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: یک سال از شهادت سردار دلها می گذرد و جمعه تلخی بود که مردم ما داغدار شهادت مجاهدی بی نطیر بودند، شخصیتی که همه منطقه و جهان اسلام و آزادگان جهان مدیون او هستند.

 

وی با اشاره به محبوبیت ویژه حاج قاسم بین مردم ، افزود: محبوبیت سردار سلیمانی مختص به انقلابی ها و مومنین نبود بلکه همه و همه عاشق این شخصیت گرانقدر بودند، تشیع جنازه این شخصیت نشان داد که چقدر محبوب دلها شده بود.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: یکی از درسهایی که خانواده ها باید از این شخصیت یاد بگیرند این است که فرزندان خود را طوری تربیت کنند که مثل قاسم سلیمانی برای عالم موثر باشد و جوانان امروز همه باید ادامه دهنده راه این شهید و شهیدان باشند.

 

حجت الاسلام اجرایی تاکید کرد:در این دوره که عصر تکنولوژی ، شهوت و فساد و دین گریزی است انقلاب اسلامی توانسته است چنین شخصیت هایی تربیت کند که با رفتنشان و خونشان انقلابی به پا شود و نهضتی آغاز شود.

 

وی بابیان اینکه شهید سلیمانی در دوران حیاتشان انقلابی حرف می زدند و انقلابی عمل می کردند، افزود:  وی با شهادتشان وحدت و قدرت نظام اسلامی را به رخ استکبار کشیدند، و این شهید و یارانشان خوب وقتی به یاری اسلام بلند شدند و مدعیان آزادی در دنیا را رسوا کردند و شهید قاسم سلیمانی مقابل استکبار ایستاد و آنها را خوار کرد و از بین برد و کاری کرد که نتوانند  در این منظقه باقی بمانند ، به این خاطر آنها کینه ای از این شخصیت بزرگوار به دل گرفتند و در شب جمعه ای با او اینگونه برخورد کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی در پایان گفت: باید درس بگیریم از سیره شهید سلیمانی ولایتمداری، دوری از افراط و تفریط آن بزرگوار که محبوب همه گروه ها بود ، راهبرد شهید سلیمانی همان راهبرد مقام معظم رهبری است و همین روش را دنبال می کرد که باید سیاسیون ما از این شهید درس بگیرند.

کد خبر 1011796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha