سه شنبه های تکریم با تجلیل از فردی خیر برگزار شد 

میثم زارع گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای قشر نوجوان و جوان، از زارع یکی از خیرین روستای ریگ سلمی تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای قشر نوجوان و جوان، از زارع یکی از خیرین روستای ریگ سلمی تجلیل شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: زارع به شغل جوشکاری مشغول است و تاکنون در ساخت مسجد، به ارزش ۲۰ میلیون تومان هزینه جوشکاری را رایگان انجام داده است.



وی بیان کرد: این جوان مسجدی از ارکان کانون باقرالعلوم بوده و همواره در فعالیت های این کانون مشارکت داشته و در ثبت گزارش ها در سامانه بچه های مسجد به ما کمک می کند.



زارع ابراز کرد: به همین منظور تصمیم گرفتیم در آئین سه شنبه های تکریم که با حضور هیئت امنای مسجد و ارتباط مجازی کارشناس ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد، از زارع تجلیل کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج تاکید کرد: تجلیل از خیرین موجب می شود تا برای سایرین الگوسازی شده و در نتیجه هر کسی در حد توان در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت کند.



وی اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون علی رغم محدودیت های مالی ما سعی کردیم این طرح را اجرا کنیم و خوشبختانه تا امروز ۲۱ بار طرح ملی سه شنبه های تکریم را اجرا کرده ایم.



زارع در خاتمه عنوان کرد: رویکرد اجرای این طرح، بیشتر تجلیل از نخبگان مسجدی، فعالان قرآنی، کادر درمان و نیز خانواده های معظم شهدا بوده است و امیدواریم بتوانیم طرح ملی سه شنبه های تکریم را همچنان ادامه دهیم.

کد خبر 1012474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha