سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه یک مکتب بود

حجت الاسلام احمدی بابیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه یک مکتب بود گفت: سردار دل ها مکتب مقاومت که در اسلام ذکر شده بود را عملیاتی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «محمد احمدی» در نشست فرهنگی معرفتی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در کتابخانه ملاصدرای شهر فرخ شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، به بیان ویژگی ها و ابعاد شخصیتی این سردار شهید و تاثیرگذاری ایشان در راهبرد مقاومت پرداخت.

 

مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهر فرخ شهر در ادامه ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله مصباح یزدی، در خصوص نقش بارز و موثر ایشان در ارائه خدمات علمی و تاسیس مراکز علمی و نقش فعال وی در جهت تحول نظام حوزه سخن گفت.

 

وی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بیان ویژگی ها و ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و اولین صفت بارز این شهید را اخلاص و انجام کار برای رضای خدا برشمرد.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اهمیت و ارزش مقاومت در زمان حاضر نتیجه این اخلاص و حرکت سرداری است که در همه حال مطیع امر خداوند باری تعالی بود.
 


مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهر فرخ شهر گفت: همان‌گونه که خداوند حضرت ابراهیم (ع) را یک امت نامید و امام راحل نیز شهید بهشتی را یک امت نامید، حاج قاسم سلیمانی نیز یک امت است زیرا شعاع شخصیت ایشان فراتر از وجودشان و در همه عرصه ها موثر  و سرچشمه یک مکتب بود، مکتب مقاومت که در اسلام ذکر شده است و ایشان این مکتب را عملیاتی کرد.

 

حجت الاسلام احمدی، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این شهید والا مقام را نباید فقط یک متخصص و سردار نظامی موفق دانست بلکه شخصیت ایشان در همه ابعاد موثر و جامع الاطراف بود و اصلی ترین ویژگی مکتب حاج قاسم را می توان اثرگذاری شگفت انگیز ایشان در راهبرد مقاومت، چه در برابر مستکبران و چه در برابر سایر کشورهای متخاصم عنوان کرد.
 

خاطرنشان می شود: این نشست بصورت زنده و مستقیم از صفحات مجازی برای عموم پخش و منتشر شد.

کد خبر 1012615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha