عدم رعایت حجاب و عفاف  آسیب های اجتماعی را بیشتر می کند

حجت الاسلام میرمحمدی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه و رعایت این مهم، گفت: عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه باعث بروز ناهنجاری و افزایش آسیب های اجتماعی می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدعلی فتح میر محمدی» ظهر امروز (۱۷ دی ماه) در نشست ستاد عفاف و حجاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم حجاب و عفاف در حوزه اجتماعی است، زیرا توجه به این مهم انسان را از معاشرت‌های بی بند و بار محفوظ می ‌دارد.

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حجاب و عفاف بر تحکیم نظام خانواده افزوده و امنیت اجتماعی را فراهم می کند، گفت: در جوامع دینی ما بانوان باید منزلت خود را با توجه به چهار چوب وظایف خود در بخش حجاب و عفاف، اخلاق و رفتار مناسب حفظ کنند تا سلامت فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی که دارای ارزش‌های دینی و ملی است، ارتقا پیدا کند.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه فراگیری مسائل تربیتی و فرهنگی واقعیتی است که در جامعه باید به تدریج و به درستی شکل گیردف ادامه داد: ترویج حجاب و عفاف که نوعی فرهنگ است باید در همان سنین پایین و کم کم در گذر زمان و حساب شده به آن پرداخته شود تا در روح و جان فرزندان نهادینه شود.
 

میر محمدی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه و رعایت این مهم، گفت: عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه باعث بروز ناهنجاری و افزایش آسیب های اجتماعی می ‌شود.
 

گفتنی است در این نشست، اعضاء در زمینه چالش های پیش روی اجرای برخی از برنامه ها و ایده های جدید و نقاط ضعف و قوت پیرامون برنامه های اجرایی حجاب و عفاف بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 1012766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha