هدایت نذورات به سمت سلامت محوری و اقدامات درمانی از فعالیت های هیئات مذهبی

ارجونی گفت: هدایت نذورات به سمت سلامت محوری و اقدامات درمانی از فعالیت های هیئات مذهبی در ایام کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «یوسف ارجونی» امروز پنج شنبه(۱۸ دی) در جریان سفر دو روزه خود به استان مرکزی در دیدار با فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: سازمان بسیج مداحان در سطح کشور با ۳۱ سازمان استانی و ۳۲۰ کانون بسیج مداحان در کشور فعالیت دارد و خوشبختانه امروز جمع کثیری از جامعه مداحان تحت عنوان مداحان بسیجی در سطح کشور فعالیت اثر بخش می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه بسیج مداحان کشور از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در صحنه حضور داشته و اقدامات گسترده ای انجام داده، افزود: جامعه مداحان و هیئت های مذهبی جزء اولین قشری بودند که برای مقابله با این ویروس ورود جدی پیدا کردند و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند.

 

وی با اشاره به هدایت نذورات به سمت سلامت محوری و اقدامات درمانی ادامه داد: در ایامی که با شیوع ویروس کرونا روبرو بودیم هیئت های مذهبی به فرهنگ سازی در راستای نذورات سلامت محور پرداختند که خوشبختانه در این راستا بسیار موفق بودند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول بیش از 40 سال انقلاب اسلامی مداحان و هیئت های مذهبی همواره در همه صحنه ها حضور فعال داشتند، بیان کرد: این قشر بسیجی وار هرکجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند با جدیت وارد می شوند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل می کنند.

 

ارجونی به پویش نذر ماسک توسط هیئت های مذهبی اشاره کرد و گفت: در ایام محرم و ماه مبارک رمضان عمده نذری ها با این پویش به سمت سلامت محور و اقدامات درمانی هدایت شد.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برگزاری پویش های «نذر خون و نان رایگان» را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و بیان کرد: بسیاری از هیئت های مذهبی و تشکل ها و کانون های مردمی این پویش را انجام دادند و خوشبختانه آثار و برکات فراوانی داشت.

 

وی همچنین به راه اندازی و مشارکت بسیج مداحان در نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این مهم از دیگر اقدامات سازمان بسیج مداحان بود و سعی کردیم در سطح کشور علاوه بر اینکه سرکشی مستمر از جامعه مداحان داشته باشیم به سایر اقشاری که در کرونا آسیب دیدگی نیز توجه کنیم.

 

این مقام مسئول همچنین به حضور مداحان بسیجی در مراکز درمانی و انجام فعالیت های فرهنگی در این مراکز را از دیگر فعالیت های بسیج مداحان دانست و اضافه کرد: کمک به مدافعان سلامت از جمله اقدامات اثر گذاری بود که در ایام کرونا توسط این قشر انجام شد.

 

کد خبر 1013090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha