ایجاد اشتغال ۲ برابری در پروژه کنسانتره اندیمشک ظرف چند ماه‌ آینده

شریعتی گفت: به دنبال ایجاد زمینه‌ای هستیم که ظرف چند ماه آینده پروژه کنسانتره کامل‌تر شود، تولیدات آن ارزش افزوده بیشتری پیدا کند و ایجاد اشتغال ۱/۵ تا ۲ برابری در آن صورت گیرد تا جوانان بیشتری نیز در این مجموعه مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (پنجشنبه ۱۸ دی) به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از پروژه کنسانتره اندیمشک بازدید کرد.

 

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع پرسنل این پروژه اظهار کرد: در سه سال اخیر با تلاش‌هایی که سرمایه‌گذاران و مالکان پروژه کنسانتره و مسئولان استان خوزستان و شهرستان اندیمشک داشتند، این مجموعه شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه فرومنگنز و کنسانتره که نیاز شرکت‌های فولادی است در پروژه کنسانتره اندیمشک تولید می‌شود افزود: این مجموعه برای حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد کرده است.

 

شریعتی اذعان کرد: امید است با همتی که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارند بتوانیم با مجوزهایی که صادر می‌کنیم و مجموعه‌هایی که در بحث سرمایه‌گذاری وجود دارند، زمینه‌ای را ایجاد کنیم که ظرف چند ماه آینده این پروژه کامل‌تر شود، تولیدات آن ارزش افزوده بیشتری پیدا کند، و ایجاد اشتغال  ۱/۵ تا ۲ برابری در آن صورت گیرد تا جوانان بیشتری نیز در این مجموعه مشغول به کار شوند.

 

در این بازدید از روند کار این تولیدی دیدن شد و موانع و مشکلات جهت ارتقا و راه‌اندازی فازهای بعد مورد بررسی قرار گرفت.

 

پروژه کنسانتره از جمله پروژه‌های اشتغالزای شهرستان اندیمشک به حساب می‌آید که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی راه‌اندازی شده است.

 

کد خبر 1013118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha