تظاهرکنندگان بحرینی: آل خلیفه خائن به امت عربی و اسلامی است

تظاهرات کنندگان در بحرین آل خلیفه را خائن به ملت بحرین و امت عربی و اسلامی دانستند و آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البحرین الیوم، مردم بحرین شب گذشته( جمعه 19 دی 1399) با برپایی تظاهرات خواستار آزادی زندانیان سیاسی در این کشور شدند.

 

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و عکس هایی از شهدای بحرین بر ادامه این حرکت انقلابی ضد رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

 

تظاهرکنندگان اعلام کرد: به لطف فداکارهای شهدا و زندانیان عقیدتی و سیاسی ، پیروزی متحد آنهاست. بازداشت ها و اعدام‌ها تنها آنها را دربرابر استبداد آل خلیفه استوارتر و پایدارتر می کند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات رژیم آل خلیفه را خائن به ملت بحرین و امت‌ عربی و اسلامی به دلیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانستند.

 

صدها زندان سیاسی و آزادی عقیده از جمله شخصیت ها و رهبران انقلاب 14 فوریه  از سال ها پیش در زندان های آل خلیفه به سرمی برند و آل خلیفه با وجود درخواست های بین المللی از آزادی آنها امتناع کرده است.

 

در همین حال، جنبش آزادی بحرین در بیانیه هفتگی خود به تحولات در آمریکا پس از یورش طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا برای برهم زدن جلسه تصویب پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اشاره کرد.

 

این جنبش اعلام کرد: ترامپ امروز هزینه استبداد خود را می پردازد و حکام عربستان، امارات، بحرین و مصر نیز هزینه استبداد خود خواهند پرداخت. خون شهدایی که آل خلیفه کشته است، هرگز بی فایده نخواهد بود. قاتلان آنها از امنیت و ثبات برخوردار نخواهند بود.

 

کد خبر 1013507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha