فعالیت ۱۵ پایگاه سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی شهرستان آزادشهر

حسینی گفت: ۱۵ پایگاه سلامت در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در آزادشهر فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» عصر امروز (یکشنبه 21 دی) در بازدید جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در آزادشهر اظهار کرد: شهرستان آزادشهر نیز مثل سایر شهرهای کشور درگیر بیمار کرونا است.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: مطابق برنامه ریزی کارشناسان بهداشتی و درمانی در حال حاضر شهرستان آزادشهر شرایط متعادلی را سپری می کنند  و مردم ما در سطح شهرستان همکاری خوبی با ستاد کرونا دارند.

 

حسینی یادآور شد: از روز نخست آغاز اپیدمی کرونا مسئولان شهرستانی با برنامه ریزی و پشتیبانی از حوزه های شهری و روستایی در امر پشگیری از کرونا پرتلاش بودند.

 

وی به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی در همه شهرهای کشور در حال اجرایی است و 15 پایگاه سلامت فعال در آزادشهر در راستای اجرای این طرح راه اندازی شده است و این پایگاه نیز با همکاری عزیزان ما در سپاه و بسیج فعال است.

 

فرماندار آزادشهر یادآور شد: به واسطه آنکه از گسترش این بیماری پیشگیری کنیم در تلاش هستیم که در اجرای این طرح افراد دارای علائم زمینه ای را  شناسایی و در قرنطینه خانگی قرار دهیم.

 

حسینی بابیان اینکه با اجرای این طرح امیدواریم بتوانیم شیوع ویروس کرونا را کاهش دهیم، افزود: در حال حاضر شهرستان آزادشهر وضعیت خوبی دارد و امیدواریم با اهتمام مردم به پروتکل های بهداشتی همچنان این وضعیت تداوم داشته باشد.

 

کد خبر 1014012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha