اختصاص بیش از ۹ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو در کرمانشاه

رضایی، گفت: در ۹ ماهه امسال ۵ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو کمیته امداد در استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

محمود رضایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۹۴ جوان مددجو در استان با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۹۵ بانوی سرپرست خانوار نیز مجددا ازدواج کرده و با دریافت کمک هزینه؛ زندگی مشترک تشکیل دادند.

 

رضایی با اشاره به خدمات ارائه شده در این نهاد به مدد جویاندر حوزه ازدواج ، گفت: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

 

وی اظهار کرد: خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است،که به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزندپروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به برگزار می‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال پنج میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در استان اختصاص داده شده است، ‌تاکید کرد: هم اکنون تعدادی از جوانان تحت حمایت در استان برای آغاز زندگی مشترک در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند.

 

رضایی تصریح کرد: امیدوایم خیران نیک اندیش همچون همیشه یاری رسان این نهاد برای تامین هزینه ازدواج این مددجویان باشند.

کد خبر 1014121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha