استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های دهه فجر

بیکی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر باید امسال متفاوت تر و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (22 دی) در ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهبندان اظهار کرد: مشاور امنیت ملی آمریکا، ادعا کرده بود جمهوری اسلامی ایران، سالگرد چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، اما این ادعا، حرف و گزافه ای بیش نبود و چهل و دومین سالگرد جمهوری اسلامی برقرار و برنامه ها اجرا خواهد شد.


فرماندار نهبندان با اشاره به تحریم ها و وضعیت سخت شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، گفت: سختی هایی از سوی دشمنان بر مردم وضع شد که با همراهی خوب مردم پشت سر گذاشته شد.

 

وی با اشاره به شرایط متفاوت برگزاری برنامه های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر امسال متفاوت تر و بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود، اما این برنامه ها باید استفاده از ظرفیت فضای مجازی پر رنگ تر از قبل به نمایش گذاشته شود.

 


فرماندار نهبندان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی را هر چه زودتر به فرمانداری اعلا کنند.

 


وی عنوان کرد: هم اکنون نهبندان در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار گرفته و ممنوعیت های تردد برداشته شده است، لذا تقلیل نیروی کار نباید با تضعیف خدمت رسانی به مردم همراه باشد.


در این جلسه حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی» امام جمعه نهبندان با بیان اینکه این نشست ها به منظور برگزاری باشکوه دهه فجر است، گفت: آنچه که مهم است، گرامیداشت باشکوه ایام دهه فجر است که خود؛ عید ایران و اسلام است.

 


وی تصریح کرد: دهه فجر سرآغاز حکومت جمهوری اسلامی و در آینده بشریت تأثیر گذار است.

 

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های زیادی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: اما امروز جمهوری اسلامی نظامی بالنده و تاثیرگذار در صحنه بین الملل است.


خزاعی گفت: وقایعی که هفته گذشته در آمریکا اتفاق افتاد سبب شد تا همه کشورهای دوست و هم پیمان با آمریکا ابراز پشیمانی کنند، اما جمهوری اسلامی در بین دوستان خودش سبب افتخار است و مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شرق و غرب عالم برگزار شد.

 


وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی طی این چهل و دو سال به بالندگی رسیده اما نظام های که به دشمنی با ایران می پرداختند افتضاحاتی را به بر آورده اند که در راس آنها آمریکاست.

 


امام جمعه نهبندان در پایان خواستار برگزاری برنامه های جامع و کاملی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر شد و گفت: در برنامه های گرامیداشت این هفته باید علاوه بر دستاوردهای انقلاب، برنامه های فرهنگی توسط دستگاه های متولی برگزار شود.

 

 

کد خبر 1014440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha