تظاهرات در منامه پس از برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی

مردم بحرین در اعتراض به تعیین کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در منامه تظاهرات و اعلام کردند: بحرین هرگز جای امنی برای صهیونیست‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الأبدال، تعدادی از مردم بحرین تظاهرات اعتراض آمیزی را در حمایتاز  فلسطین با عنوان «بحرین قبرستان صهیونیسم» برگزار کردند و مخالفت خود را نسبت به تعیین کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در منامه اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در محکومیت عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی که روی آن عبارت " اسرائیل دولت نیست، بلکه رژیم غاصب جنایتکار است" نوشته شده است، به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

 

حرکت های مردمی در مخالفت با عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیستی در بحرین از زمان امضای توافقنامه رسمی بین منامه و تل آویو ادامه دارد.

 

جمعیت الوفاق در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: تظاهرکنندگان بحرین تعیین کاردار رژیم صهیونیستی در بحرین را اقدامی تحریک آمیز دانستند.

 

الوفاق تاکید کرد: هرگز بحرین جای امنی برای صهیونیست‌ها نخواهد بود.

 

وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته تعیین « ایتای تاگنر» به عنوان کاردار این رژیم در بحرین را اعلام کرد. عادی سازی روابط بین تل آویو و منامه به موجب توافقنامه امضا شده بین واشنگتن در نیمه سپتامبر گذشته به سرعت درحال انجام است.

 

در نوامبر 2020 میلادی، «عبداللطیف الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین به سرزمین های اشغالی سفر کرد و با مسئولان این رژیم برای راه اندازی سفارتخانه  و اعطای روادید به مسافران دو طرف توافق کردند.

کد خبر 1016145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha