پیروی از ولایت فقیه راه پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است

امیر نعمتی گفت: تنها راه سعادت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «نوذر نعمتی»، امروز (شنبه 27 دی) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام 25 ساله در پشتیبانی منطقه 2 ارتش در شیراز گفت: جمع شدن در مجموعه نیروی زمینی بعد از 32 سال که از دفاع مقدس می گذرد برای در محضر شهید بودن مایه افتخار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه داد: شعونات امروز ما در حوزه های اجتماعی، امنیتی و ... به خاطر خون شهداست.

وی اضافه کرد: دشمنی دشمنان با ما همواره باعث شد تا مردم ما قوی تر شوند و شهدای دفاع مقدس نیز با ایثارگری خود و انتخاب زندگی آزادانه در مقابل دشمنان از جان خود نیز گذشتند.

امیر نعمتی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه به عنوان یکی از اصول شهدا بیان کرد: تنها راه سعادت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه است.

وی اداه داد: امروز دشمنان ما نیز به شکل دیگری به ما آسیب می زنند و جنگ نرم در پیش گرفته اند که نمونه آن تحریم های ظالمانه و به شهادت رساندن شهید سلیمانی است که نشان می دهد دشمنی دشمنان ما پس از 32 سال از دفاع مقدس کم نشده است.

خاطر نشان می شود، پیکر این شهید گمنام که در سال 67 به شهادت رسیده است پس از تشییع در پشتیبانی منطقه 2 ارتش  شیراز به خاک سپرده شد.

کد خبر 1016228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha