کمک خیرین به جمعیت هلال احمر بیانگر اعتماد مردمی به این نهاد است

سید مهدی فرشادان گفت: کمک خیرین و نیکوکاران به جمعیت هلال احمر کردستان بیانگر اعتماد مردمی به این نهاد مقدس و شفاف‌سازی در تهیه و توزیع کمک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی )28 دیماه) در جلسه هیات مدیره هلال احمر کردستان اظهار کرد: در سال ۹۹ شاهد بیشترین میزان کمک خیرین و نیکوکاران استان به جمعیت هلال احمر کردستان برای خدمت به آسیب دیدگان و محرومان بودیم.

 

 

وی کمک خیرین به جمعیت هلال احمر استان را بیانگر اعتماد به این نهاد مقدس و شفاف‌سازی در تهیه و توزیع کمک دانست.

 

فرشادان عضو هیات مدیره هلال احمر همچنین از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان به منظور انجام اقدامات شایسته و مفید در پیشگیری از ویروس کرونا و فراخوان پزشکان داوطلب از سراسر کشور جهت کمک به کادر درمان استان تقدیر کرد.

 

وی جمعیت هلال احمر را نماد خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: تمام توان و ظرفیت خود را برای همراهی و همفکری مجموعه مدیریتی جمعیت هلال احمر استان به منظور ارتقاء و رفع مشکلات به کار خواهیم گرفت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد ۹ ماه اخیر جمعیت استان، بر اجرای صحیح قانون و شرح وظایف اعضای هیات مدیره تاکید کرد و افزود: جمعیت هلال احمر استان همواره از پیشنهادات و ایده‌های جدید و مثبت در راستای پیشبرد اهداف والای این نهاد بشر دوستانه و خدمت به مردم، حمایت می‌کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد با حضور ارزشمند منتخبین، اعضا و داوطلبان گامی موثر  در راستای ارتقاء جمعیت هلال احمر استان کردستان برداریم.

 

در پایان جلسه سایر اعضا نیز پیشنهاداتی به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برای اجرای بهتر روند فعالیت‌های هلال احمر و کمک به مردم ارائه دادند.

 

کد خبر 1016380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha