تجربه کاری عامل اشتغال یکی از کارکنان شهرداری شیراز بوده است

ستایشگر گفت: اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری با در نظر گرفتن تجربه کاری در یک شغل و آموختن کاربردی در حین کار بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «داریوش ستایشگر»، امروز (دوشنبه 29 دی) با اشاره به اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: وجود تجربه کاری در یک شغل و آموختن کاربردی در حین کار از جمله اثربخش ترین شیوه های آموزش است به گونه ای که عموم نظام های طبقه بندی مشاغل، هر سه سال سابقه کاری در یک شغل را معادل یک مقطع تحصیلی در مسیر ارتقای شغلی محسوب می کنند.

 

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز افزود: این موضوع در سازمان های مثل شرکت نفت تحت عنوان «رتبه شخصی» بیان شده و پس از اخذ رتبه شخصی معین امکان به کارگماری کارگران به مشاغل سرپرستی و مدیریتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در طرح های طبقه بندی سازمان ها نیز عموما کارگران دارای گروه ۱۲ به بالا کارشناس محسوب می شود و مدیر کنونی پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری، طبق طرح طبقه بندی ابلاغی به شهرداری شیراز، داری گروه ۱۴ بوده و شرایط احراز جهت مشاغل سرپرستی را دارد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز تاکید کرد: با توجه به رابطه ی استخدامی این فرد، وی برای شغل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری انتخاب شده اند و پست سازمانی مربوطه به وی اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: این شغل دارای ماهیتی اجرایی و عملیاتی است و گاهی شرایط بسیار خطرناکی را برای کارکنان این حوزه به وجود می آورد و با توجه به اینکه رشته مشخص دانشگاهی برای این قبیل مشاغل در دانشگاه ها تعریف نشده است، تجربه کاری مناسب، شرایط احراز اصلی جهت انتخاب فرد برای این قبیل مسئولیت هاست.

ستایشگر با اشاره به تجارب وی گفت: تجارب مسئولیت در حوزه  تخلفات و امور شهر چهار منطقه شهرداری (مناطق 2، سه، پنج و هشت) و همچنین تجارب مسئولیت در اداره هماهنگی و اجرائیات شهرداری شیراز در طول 30 سال گذشته، تجارب کاری مناسبی است که مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری در آنها خدمت رسانی کرده است.

کد خبر 1016714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha