خلوص نیت و ولایت پذیری خدمت افراد را ماندگار می کند

حجت الاسلام پیش قدم گفت: ۲۲ بهمن شناسنامه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید مشخص شود قبل و بعد از این انقلاب چه اتفاق هایی روی داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (30 دی ماه) در نشست کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در عالم هستی و خلقت انسان، هویت و ماهیت انسان با سه شاخصه مشخص می شود که نخستین شاخصه «رنگ» است و از روی چهره افراد و رنگ او مشخص می شود از کدام کشور و قاره بوده که امروز رنگ انقلاب ما، رنگ تلاش و خدمت است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد دومین شاخصه را «گویش و زبان» دانست و گفت: در هر کجای این دنیا با صحبت کردن افراد می توان فهمید که از کدام کشور هستند که زبان و گویش انقلاب ما، «زبان مبارزه با ظالم و حمایت از مظلومان عالم» است.

 

وی سومین شاخصه را «شناسنامه، کارت ملی و به تعبیر بین المللی پاسپورت» عنوان کرد و ادامه داد: 22 بهمن شناسنامه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید مشخص شود قبل و بعد از این انقلاب چه اتفاق هایی روی داده است.

 

پیش قدم ضمن تاکید بر اینکه عدم تبیین و بررسی این مسائل (دستاوردهای قبل و بعد انقلاب) ظلم به نظام و انقلاب است، یادآور شد: تلاش همه ما باید این باشد که انقلاب اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری و امیدواری به آینده را متجلی کنیم.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان به ویژه متولیان حوزه فرهنگ در این راستا وظیفه سنگینی برعهده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و اسلام فراهم کرده که باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

 

پیش قدم یادآور شد: خدمت افراد زمانی مانند سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» ماندگار است که در آن خلوص نیت و ولایت پذیری وجود داشته باشد.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه ها تاکید کرد و گفت: می توان در راستای گرامی داشت ایام الله دهه فجر از تجربه های موفق سال های گذشته استفاده کرد.

کد خبر 1017384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha