ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در سومین جشنواره  غیرحضوری قرآن و عترت

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی از ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در مسابقه غیرحضوری حفظ قرآن کریمحوزه های علمیه با همکاری آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: مسابقه مقدماتی حفظ قرآن کریم سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزود: نام نویسی در سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه طلاب از نیمه دوم مهرماه آغاز شد و با یک دوره تمدید تا ۲۵ دیماه ۹۹ ادامه داشت.

 

وی با اشاره به پایان ثبت نام این دوره از مسابقات گفت: ثبت‌نام سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب خواهر و خانواده‌های طلاب برادر، با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه انجام شد که دو هزار و ۵۰۰ نفر در این جشنواره نام‌نویسی نهایی کردند.

 

احمدی  افزود: بیش از ۱۰۰۰ خواهر و نزدیک به ۲۰۰ فرزند پسر طلاب برادر در مرحله مقدماتی رشته حفظ قرآن کریم در ۶ سطح ۱، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء برای سه گروه طلاب خواهر، همسر و فرزندان دختر طلاب و همچنین فرزندان پسر طلاب شرکت کرده‌اند.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: پس از اعلام نتایج مرحله مقدماتی در ۵ بهمن‌ماه، تعداد ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی جشنواره که در دهه فجر برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

 

وی یادآور شد: این مسابقه به صورت غیر حضوری با حضور ۶ استاد مرد و ۱۴ استاد زن در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در پایان  با اشاره به چگونگی برگزاری آزمون گفت: این اساتید با تماس تلفنی با ثبت نام کنندگان و ارتباط همزمان تصویری از طریق سامانه آموزش آنلاین از متقاضیان آزمون می‌گیرند.

کد خبر 1017637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha