ستادهای محله ای برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تشکیل می شود

انجم شعاع گفت: برای اینکه برنامه ها بیشتر به سمت مردمی شدن سوق داده شود، راه اندازی ستادهای محله ای را پیش بینی و در این راستا جلساتی برگزار کردیم و برنامه ریزی شده این ستادها را در محله های مختلف تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین انجم شعاع چهارشنبه (30 دی) در نشست ستاد دهه فجر گفت: اولین جلسه ستاد دهه فجر را در آذر ماه با حضور امام جمعه کرمان و روسای کارگروه ها تشکیل دادیم.

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر 24 کارگروه دارد که این کارگروه ها همه اقشار را در بر می گیرند، بیان کرد: تاکید بر این است که برنامه های گرامیداشت دهه فجر امیدبخش، امیدآفرین و با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

 

 

 

وی افزود: همه ساله 10 شب برنامه جشن در دهه فجر داشتیم که توسط ادارات و تشکل ها برگزار می شد و امسال هم تصمیم بر این است که بتوانیم این جشن را در یکی از سالن های شهر کرمان با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا فضای دهه فجر در آن ایام تداعی بشود.

 

 

 

انجم شعاع ادامه داد: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و پرهیز از طرح مسائل جناحی و سیاسی در برنامه هایی که در دهه فجر برگزار می شود، مورد تاکید است و یکی از برنامه های دهه فجر تجلیل از پیشکسوتان انقلابی است.

 

 

 

وی اظهار کرد: برای اینکه برنامه ها بیشتر به سمت مردمی شدن سوق داده شود، راه اندازی ستادهای محله ای را پیش بینی و در این راستا جلساتی برگزار کردیم و برنامه ریزی شده این ستادها را در محله های مختلف تشکیل دهیم.

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: راه اندازی کاروان های شادی را در طول ایام الله دهه فجر داریم که برنامه ریزی شده تا توسط مردم و تشکل های مردمی برگزار شود و همچنین حضور فعال و تاثیرگذار نوجوانان، جوانان و دانش آموزان را در برنامه ها پیش بینی کردیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» انتخاب شده، گفت: امیدواریم برنامه ها توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف تاثیرگذار و جدی برگزار شود.

 

 

 

انجم شعاع افزود: با توجه به اهمیتی که دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برای همه ما دارد؛؛ برنامه های اعلامی با جدیت و تاثیرگذار برگزار شود.

کد خبر 1017736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha