سهم فارس از کرونا ۲ قربانی دیگر بود

همتی گفت: در شبانه روز گذشته، ۲ فرد مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و ۹۷ نفر رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه1 بهمن) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 590 هزار تست تشخیصی کرونا در استان انجام شده و آمار قطعی مبتلایان نیز 166 هزار و 559 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای شیوع کرونا در فارس تا کنون 161 هزار و 164 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان و ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، 2 فرد مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 97 نفر رسانده است.

همتی اعلام کرد: از بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 89 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی تاکید کرد: لازم است تا تمامی هم استانی ها با پرهیز از تجمعات غیر ضروری در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت فعال داشته باشند و از رعایت نکات بهداشتی کرونا غافل نشوند.

کد خبر 1017755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha