امدادرسانی  به یکهزار و ۹۶۰ نفر گرفتار در برف و طوفان مازندران

فخاری از امدادرسانی هلال احمر مازندران به یکهزار و ۹۶۰ نفر از گرفتار شدگان در برف و طوفان خبر داد.

« غلامعلی فخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هلال احمر مازندران با شروع بارش برف در محورهای مختلف استان مازندران مستقر و به متاثران از برف و طوفان امدادرسانی کرد و خدمات ارائه داد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام این که 3۵ تیم عملیاتی هلال احمر با تجهیزات کامل در پی بارش برف سنگین در استان به محورهای مواصلاتی و مناطق آسیب دیده اعزام شدند ، افزود : این امدادگران به 515 خانوار گرفتار در برف و کولاک خدمات رسانی کردند.

 

وی با بیان اینکه ۶نفر نیز به خاطر آسیب دیدگی به مراکز درمانی منتقل شدند افزود: ۶۰۰خودرو در برف و کولاک محور‌های کوهستانی استان گرفتار شده بودند که به آنها امدادرسانی شد.

 

فخاری گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر علاوه بر کمک رسانی در محور‌های کوهستانی در مناطق متاثر از برف و روستا‌های کوهستانی نیز اعزام شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران  با اشاره به تخریب ساختمان ها بر اثر برف و کولاک خاطر نشان کرد: بر اثر طوفان وسیل در استان که موجب تخریب سقف منازل و تخلیه ۶واحد مسکونی شد ۳۲۵کیلو نایلون برای پوشش سقف منازل خسارت دیده و ۲۴بسته غذایی بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

 

فخاری یادآور شد: عملیات امدادی در مناطق شهری، روستایی و محورهای مواصلاتی استان همچنان ادامه دارد، یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان مازندران با آمادگی کامل تا هر زمانی که نیاز باشد در خدمت مردم خواهد بود.

کد خبر 1018474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha