خدمت به آسیب‌دیدگان در زمان حوادث و بحران‌ها اولویت هلال احمر است

جلال پیامی گفت: خدمت به آسیب‌دیدگان در زمان حوادث و بحران‌ها از اولویت‌های هلال احمر استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیام جلالی در نشستی که به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان کردستان و اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را خدمت به آسیب دیدگان در زمان حوادث و بحران‌ها عنوان کرد.

 

وی افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه جهت پرسنل، مربیان و مددجویان بهزیستی از تعهدات این جمعیت در تفاهم نامه فوق بوده و جمعیت هلال احمر می‌کوشد تا فرهنگ خود امدادی را در جامعه رواج دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: همکاری در اجرای پروژه‌های داوطلبی از دیگر بندهای این تفاهم نامه بوده که انشالله به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

 

سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در این جلسه خدمات جمعیت هلال احمر را در حوادث و بحران‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: انعقاد این تفاهم نامه می‌تواند گامی مهم و موثر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث و بلایا باشد.

 

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان و اداره‌کل بهزیستی استان کردستان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی باحضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل بهزیستی در محل ستاد جمعیت هلال احمر کردستان منعقد شد.

کد خبر 1018656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha