دو متهم دستگیر شده به قتل «دولت آبادی» در آزادشهر اعتراف کردند

حسینی گفت: متهمان دستگیر شده قتل «دولت آبادی» در آزادشهر به جنایت خود اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی حسینی» عصر امروز (یکشنبه 5 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو قتلی که در هفته گذشته در شهرستان آزادشهر اتفاق افتادبه محض اینکه دادستانی از این پرونده اطلاع کسب کرد دستور بازداشت متهمان این پرونده را داد.

 

دادستان آزادشهر  ادامه داد: یکی  از متهمان در محل وقوع قتل دستگیر شده است و متهم  دیگر نیز که به شهرهای اطراف متواری شده بود با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی دستگیر می شود.

 

حسینی یادآور شد: در تحقیقات اولیه هر دو متهم به قتل اعتراف می کنند و جسد مقتول  نیز که در گودالی در اطراف شهر دفن شده بود کشف شده است.

 

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده به سرعت آغاز شده و در حال حاضر بازپرس نیز در حال جمع آوری اطلاعات تکمیلی در خصوص این پرونده است و در کوتاه ترین زمان کیفرخواست به دادگاه صادر می شود تا عاملان جنایت به مجازات برسند.

 

دادستان آزادشهر  متذکر شد: کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه وارد کنند و با دستگیری سلاح سرد و گرم،  نزاع خیابانی و حتی  با دستگیری سلاح  رعب و وحشت در فضای مجازی  به وجود بیاورند  با آنها مماشات و اغماض نخواهیم داشت.

 

حسینی بیان کرد: مردم نیز این اطمینان خاطر را داشته باشند که ایجاد امنیت دغدغه ما است و قانون با افرادی که امنیت و آسایش مردم را به مخاطره می اندازد به شدت برخورد می کند.

 

کد خبر 1019028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha