امروز سلامت مردم جزو ضروری‎ ترین مسائل کشور است

حجت الاسلام قدرتی گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری ‎ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در بازدید از قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) بیان کرد: علاوه بر وزارت بهداشت و ستادی که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برای مقابله با کرونا تشکیل شده، همت همگانی و همکاری همه بخش ها و مسئولان در برخورد همه جانبه با این مسئله لازم است.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به شیوع ویروس کرونا ادامه داد: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

 

وی افزود: قطع یقین اگر اقدامات پیشگیرانه مردم و فداکاری های کادر درمانی در مقابله با کرونا نبود امروز شاهد کاهش آمار مبتلایان نبودیم.

 

حجت الاسلام قدرتی اعلام کرد: اگر مردم در رابطه با موضوع جرائم و آسیب های اجتماعی به میدان بیایند به سرعت می توانیم بر آثار ناشی از آن فائق آییم چرا که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نمی توانند به تنهایی این موضوع را حل کنند بلکه باید مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی تبدیل به یک فرهنگ و نیاز عمومی شود.

 

وی تصریح کرد: اگرچه ویروس کرونا از جهات اقتصادی و اجتماعی آسیب های فراوانی را به دنبال داشت ولی از سوی دیگر منشا خیر و برکات هم شد، چراکه امروز کشورمان با وجود تمامی تحریم ها و کمبودها از حیث علمی و پژوهشی برای مقابله با این ویروس دارای جایگاه قابل قبولی است.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از آغاز شیوع این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار دادند و خود ایشان هم در این زمینه الگویی برای کشور هستند و همواره با سخنان و رفتار خود کوبندگان بر طبل ناامیدی را خلع صلاح کرده و در راس مروجان تلاش های پژوهشی و علمی، توسلات و احسان و کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا بودند.

 

کد خبر 1019299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha