۶۰ هزار خانواده نیازمند در استان سمنان شناسایی شدند

سرهنگ خالقیان از۶۰ هزار خانواده نیازمند در استان سمنان خبردادوگفت: مردم و خیرین این استان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در قالب طرح مواسات کمک کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی خالقیان» در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی با اشاره به شناسایی ۶۰ هزار خانواده نیازمند در استان سمنان گفت: تاکنون مردم و خیرین این استان بیش از دو هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به رزمایش مواسات کمک کردند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی با فرمایش رهبر معظم انقلاب در استان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز شداضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی همکاری مردم و بسیجیان و دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر به کاهش تعداد فوتی و بستری بیماران کرونایی در استان سمنان شده است.

 

وی بابیان اینکه مردم همانند زمان جنگ پای میدان آمده و دست یاری به‌سوی نیازمندان دراز کردند، در ادامه تصریح کرد: مردم چه در زمان انقلاب و اکنون دوران کرونا به حوزه سلامت کمک کرده و مهرورزی و مساعدت‌های مالی در حال رخ دادن است.

 

خالقیان با اشاره به توزیع بیش از ۵۲ هزار سبد معیشتی در مرحله سوم مواسات بین مردم استان سمنان اظهار داشت: فعالیت بیش از ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به عنوان پایگاه‌های سلامت و فعالیت بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک از اقدامات این استان در ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ۹۳۰ تيم براي مقابله با کرونا در قالب طرح شهيد سليماني در استان سمنان سازماندهي شده است.

 

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کنترل و مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همزمان با سراسر کشور از یکم آذر آغاز شد.

 

در طرح محله محور شهید سلیمانی غربالگری افراد هر محله خانه به خانه انجام می شود تا مبتلایان به کرونا شناسایی شوند.

کد خبر 1020185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha