وظیفه مسئولان تلاش برای تقویت اقتصاد کشور است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مهمترین وظیفه مسئولان در کنار هوشیاری نسبت به توطئه های دشمنان، تلاش برای تقویت اقتصادی و رونق تولید داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز حجت‌الاسلام و المسلیمن«آل هاشم» امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین اظهار داشت: این بانوی بزرگوار پس از حادثه جان سوز کربلا رسالت سیاسی و اجتماعی خودش را در زنده نگه داشتن حماسه عاشورا به زیباترین شکل ممکن انجام دادند تا اینکه خود نیز در کنار ۴ معصوم (ع) در بقیع مدفون گردیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب شهر گفت: مهمترین وظیفه مسئولان و مردم در دهه فجر در کنار هوشیاری، تلاش برای تقویت اقتصادی و رونق تولید داخلی کشور است.آنچه که باید به آن توجه خاص داشته باشیم این است که دربرابر توطئه های عظیم دشمنان که با انواع ترفندها درصدد اختلاف اندازی بین مردم و مسئولان است،آگاه سازی کنیم.

آل هاشم افزود: همچنین وظیفه مردم این است که ابعاد معنوی و توکل به خداوند متعال را درخود تقویت کنند که به فضل الهی باز با همین قدرت پیش برویم و مردم را به توجه به عنایات الهی جلب کنیم که پیروزی از آن ماست.

وی در بخشی از سخنان خود؛ مقابله با تحریم، تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد ثبات در وضعیت اقتصادی و معیشت مردم مخصوصا محرومان را ازاولویت های اقتصادی دولتمردان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ازعوامل دیگری که درمقابل دشمن باید نشان دهیم وحدت و همدلی و یکپارچگی بودن مردم دربرابر دشمن است،افزود: تقویت حس اعتماد به نفس ملی،تقویت حس غرور ملی وایجاد آمادگی لازم در بین داخل نیروهای انقلاب و مردم را از وظیفه ضروری امروزه مسئولان دانست.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود؛ به فعالسازی و جریان سازی نیروهای انقلاب درفضای مجازی و بهره گیری ازظرفیت فضای مجازی برای جریان سازی سالم پاسخگویی به شبهات و ابهامات اشاره کرد.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه قدرتمند انقلاب اسلامی انجام گرفت و موجب اقتدار و شوکت و تعجب همگان گردید؛ بیان کرد: باید قدردان حافظان نظم در نیروی نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی باشیم و با توجه به خدمات صورت گرفته در طول ۴۲ سال با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم باید نسبت به عمق شیطنت های راهبردی آمریکا آگاه سازی کنیم که تمام تلاش آنها تغییر نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان ضمن تجلیل ازمشارکت مسؤولتن و مدیران نهادهای مختلف و نیروهای مسلح دراجرای مراسمات دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: باید برنامه ها از غنای کامل برخوردار باشند تا اینکه بتوانیم به وظیفه دینی در قبال انقلاب اسلامی و وظیفه سربازی خود در محضر مبارک حضرت مهدی (عج) در قبال عمل به آرمان های والای حضرت امام راحل (ره) و در اطاعت کردن به فرامین جانشین صالح امام بزرگوار مقام معظم رهبری به فضل الهی انجام وظیفه کنیم.

 

 

کد خبر 1020249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha