اعتماد به سازمان های مردم‌نهاد لازم است

فرماندار تیران و کرون با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد گفت: اعتماد و برون سپاری فعالیت ها به این مراکز برای پیشرفت بیشتر فعالیت ها لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی»، در نشست با مدیرعامل سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان که به میزبانی تیران و کرون برگزار شد اظهارداشت: مشارکت مردمی برای  فعالیت های عمومی لازم است و تشکل های مردم نهاد فرصت خوبی برای انجام تعاملات بین مردم و نهادهای دولتی است.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: محدودیت امکانات و منابع مالی در دستگاه های اداری مثل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مانع از تحقق همه اهداف می شود و برای بهبود این شرایط به برنامه ریزی برای واگذاری فعالیت ها به سمن ها نیاز است.

 

وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد در تیران و کرون برای رفع چالش ها، توسعه شهرستان و افزایش مشارکت اجتماعی فعالیت و اقدامات خاص و مطالبه گری انجام داده اند و این روند در سراسر کشور در حال تقویت و توسعه است.

 

حججی با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: جاذبه های طبیعی و تاریخی با قدمت هفت هزار ساله و هوای سالم و بدون آلایندگی از قابلیت های تیران و کرون محسوب می شود که حجم بالایی از گردشگران داخل استانی و بیرون استانی را به خود اختصاص می دهد.

 

وی اضافه کرد: بسیاری از مردم کلانشهرهای این استان برای استفاده از هوای سالم، روزهای تعطیل و پایانی هفته  به این شهرستان سفر می کنند و برای حفظ سلامت در این منطقه، مجوز فعالیت برای صنایع آلاینده صادر نمی شود.

کد خبر 1020462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha