برگزاری رزمایش سیاسی در ۵۰ نقطه شهرستان رشت

یادگاری از اجرای رزمایش سیاسی سپاه قدس گیلان در ۵۰ نقطه شهرستان رشت با هدف بازخوانی گفتمان انقلاب و امیدآفرینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «امین یادگاری» امروز(پنج‌شنبه، ۹ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهارکرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا و هدایت ولایت فقیه هستیم.



معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مکتب اسلامی، هدایت رهبری امام( ره )و همت مردم از ویژگی‌های بارز انقلاب است گفت: مکتب اسلام سرلوحه فعالیت‌های انقلاب اسلامی بود و امروز هر موفقیتی کسب کردیم برگرفته از مکتب اسلام است.



یادگاری به حضور مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره و اذعان کرد: مردم ما بهترین ملت عصر حاضرند و در جهان جایگاه ارزشمندی دارند.

 

وی اضافه کرد: با تفکر ولایت و مکتب اسلام بود که جوانان در دوران شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس با شور و هیجان در برابر دشمن بعثی ایستاند و اینگونه حماسه آفریند.‌

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وظیفه سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است افزود: رزمایش سیاسی سپاه قدس گیلان با هدف ایجاد امیدآفرینی و نشاط، روشنگری و بصیرت افزایی در استان در حال اجرا است.‌


یادگاری تصریح کرد: این رزمایش حدود یک ماه است که در گیلان آغاز شده و تاکنون در چهار شهر خمام ، شفت و سیاهکل و صومعه سرا اجرایی شده و بازخورد مطلوبی داشته است.‌


وی اضافه کرد: این رزمایش با حضور اساتید بسیجی مربوطه به مدت یک روز در سه سطح مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج و اقشار بسیج اجرایی می شود.


معاون سیاسی سپاه قدس گیلان از اجرای رزمایش سیاسی شهرستان رشت طی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن خبر داد و گفت: این رزمایش در ۵۰ نقطه این شهرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار می شود.



وی خاطر نشان کرد: گفتمان انقلابی، بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب و بیان شاخص های انقلاب از نگاه مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها و اهداف این رزمایش شمرده می‌شود. 


یادگاری به شاخص‌های انقلاب از نگاه رهبری اشاره و خاطرنشان ساخت: پایبندی به ارزش و مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب، پابیندی به استقلال کشور و حساسیت در برابر دشمن، تقوای دینی و سیاسی از جمله شاخص‌های انقلابی  بودن از نگاه مقام معطم رهبری است.

کد خبر 1020494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha