مسجد امام سجاد(ع) آستارا مقام نخست جشنواره حبیب را کسب کرد

حجت الاسلام حبیبی گفت: مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا مقام نخست جشنواره استانی حبیب را از نگاه مردمی کسب کرد.

حجت الاسلام«محمد مهدی حبیبی» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: نخستین جشنواره استانی حبیب در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر خم و مراسم محرم و صفر برگزار شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه جشنواره حبیب با هدف مطرح کردن نام هیئت ها، تشکل ها و نقش کارکردی اجتماعی آنها در جامعه، حفظ ارتباط با هیئت ها، شناسایی و تقدیر از تیم رسانه ای آنها، ایجاد فضای مومنانه رسانه ای بین تشکل های مذهبی، تشویق شدن هیئت ها برای توجه به شاخص های هیئت انقلابی، ترغیب هیئت ها به راه اندازی تیم قوی رسانه ای و افزایش کیفیت بازتاب رسانه ای فعالیت هیئت های گیلان برگزار شد، افزود: ۱۳۸ مجموعه بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نخستین جشنواره حبیب عصر روز پنجشنبه هفته گذشته( ۹ بهمن) با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش های منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد، تصریح کرد: در این آیین از سالار هرمز پور مسئول هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا که از نگاه مردمی مقام نخست جشنواره حبیب را کسب کرده بود با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه همچنین در این جشنواره از ۱۲ اثر از نگاه داوران تجلیل شد، گفت: از حجت الاسلام مهدی بهره بر امام جماعت مسجد جامع روستای کانرود و حسین سلیمان نژاد عضو موکب امام رضا(ع) امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا نیز در این جشنواره که آثاری در موضوعات جشنواره تهیه و در فضای مجازی نشر کرده بودند، نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: نامگذاری این جشنواره برگرفته از نام حبیب بن مظاهر و روحیه تبلیغ و دعوت این یار اباعبدالله حسین (ع) و با توجه به آیه شریفه ۲۰ سوره یاسین در مورد مومن تمدن خواه حبیب نجار است که با توجه به فعالیت ها و مجاهدت های تبلیغی آن مرد خدا، این جشنواره به نام حبیب نام گرفت.

کد خبر 1021337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha