۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد

میرعماد از افتتاح ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان خبردادوگفت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید«حسن میرعماد» در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۱۲۹پروژه عمرانی بااعتبار ۶۲ میلیارد تومان برای ایام الله دهه فجراماده افتتاح است اضافه کرد: ۳۴ پروژه نیز سرمایه‌گذاری بخش تولید خواهد بود که طی این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی ازایجاد اشتغال برای  بیش از یک هزار نفربا بهره‌برداری این طرح‌ها خبردادوافزود: افتتاح دو پروژه بخش صنایع تبدیلی و فرآوری با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال نیز طی این ایام در دستور کار قرار دارد.

 

میرعماد در ادامه تصریح کرد: طی ایام دهه فجر سال جاری ۹۹ طرح بااعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در بخش آب‌وخاک، ۱۹ طرح بااعتبار ۵۰۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی، ۱۳ پروژه با صرف اعتبار ۱۷۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات گیاهی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه طی ایام دهه فجر سال جاری سه پروژه برای شاهرود و سرخه با اعتبار ۱۹۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد، افزود: در بخش منابع طبیعی ۱۹ پروژه بااعتبار ۲۴۸ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال، عشایری ۱۰ پروژه بااعتبار هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و در دامپزشکی نیز یک پروژه و با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

کد خبر 1021347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha