برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۵ بهمن

حجت الاسلام معتمدی به برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: این جشنواره از (۱۵ تا ۲۲بهمن) در پردیس سینمایی قلب شهر و پردیس سینمایی ساحل با اکران تمامی ۱۶ اثر بخش مسابقه سینمای ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در نشست خبری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین ولادت حضرت زهرا(س) و روز سپاسگزاری از مقام زن و مادر، گفت: شهدا گوهرهایی هستند که باید قدردان آنها باشیم و از مکتب آنان درس زندگی بگیریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای جهان بشریت است، اظهار داشت: دوست و دشمن از حاج قاسم به نیکی یاد می کنند و این یک رسوایی بزرگ برای کسانی است که این بزرگمرد تاریخ را ترور کردند و او را به شهادت رساندند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ائمه اطهار(ع) به ویژه مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) است، گفت: توسعه ها و پیشرفت های زیادی به برکت انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفته است که موجب شده است در همه جای دنیا از نام ایران و ایرانی به نیکی یاد می کنند.

 

حجت الاسلام معتمدی به برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و تصریح کرد: این جشنواره از (15 تا 22 بهمن) در پردیس سینمایی قلب شهر و پردیس سینمایی ساحل از ساعت 13 تا 19 با اکران تمامی 16 اثر بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای برگزارکنندگان جشنواره بسیار حائز اهمیت است، افزود: سالن ها با 30درصد ظرفیت خود پذیرای مخاطبان جشنواره فیلم فجر هستند و تمامی دستورالعمل ها به صورت جدی رعایت خواهد شد و فاصله گذاری اجتماعی به طور هوشمند شکل خواهد گرفت.

 

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: در جشنواره امسال بلیت چاپی به دلیل اینکه احتمال جابه جایی ویروس در آن وجود دارد، حذف شده است و هر مخاطب با مراجعه به سامانه می تواند به تعداد 4 نفر بلیت الکترونیک تهیه کند.

 

وی با بیان اینکه فیلم های جشنواره یک سانس برای اصحاب فرهنگ و هنر و 2 سانس برای عموم مردم اکران خواهد شد، خاطرنشان ساخت: مبلغ بلیت جشنواره 18 هزار تومان مصوب شده است که به این مبلغ 9درصد ارزش افزوده توسط سامانه اضافه خواهد شد.

 

حجت الاسلام معتمدی در پایان با تاکید بر اینکه جشنوراه فیلم فجر باید به طور کامل به صورت مردمی و توسط بخش خصوصی برگزار شود، گفت: ‌به دنبال این هستیم که هدایت و نظارت در حوزه فرهنگ و هنر توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن اداره کل استان صورت پذیرد اما تصدی گری به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

 

گفتنی است اسامی فیلم‌های نامزدشده در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، عبارتند از: ابلق، کارگردان: نرگس آبیار، تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی؛  بی همه چیز، کارگردان: محسن قرایی، تهیه‌کننده:  جواد نوروزبیگی؛  تک تیرانداز، کارگردان: علی غفاری ، تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری؛  تی تی، کارگردان: آیدا پناهنده، تهیه‌کننده:  آیدا پناهنده؛  خط فرضی، کارگردان: فرنوش صمدی، تهیه‌‌کننده:  علی مصفا؛ رُمانتیسم عماد و طوبا، کارگردان: کاوه صباغ‌زاده، تهیه‌کننده: مهدی صباغ‌زاده؛  روزی روزگاری، آبادان، کارگردان: حمیدرضا آذرنگ، تهیه‌کنندگان: علی اوجی، عبداله اسکندری؛  روشن، کارگردان: سیدروح‌اله حجازی، تهیه‌کننده: سیدروح‌اله حجازی؛  زالاوا، کارگردان: ارسلان امیری، تهیه‌کنندگان: سمیرا برادری و روح‌اله برادری؛  ستاره بازی، کارگردان: هاتف علیمردانی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی؛ شیشلیک، کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه‌کننده:  محمدرضا منصوری؛  گیج‌گاه، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: میرولی‌اله مدنی؛  مامان، کارگردان: آرش انیسی، تهیه‌کننده: مجید برزگر؛ مصلحت، کارگردان: حسین دارابی، تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه؛  منصور، کارگردان: سیاوش سرمدی، تهیه‌کننده: جلیل شعبانی و  یدو، کارگردان: مهدی جعفری، تهیه‌کننده: محمدرضا مصباح.

کد خبر 1021407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha