بهره برداری از ۸ پروژه گردشگری و میراث ‌فرهنگی استان بوشهر در دهه فجر

ارسطوزاده گفت: روز چهاردهم بهمن ماه، پنج پروژه گردشگری و سه پروژه میراث ‌فرهنگی که با سرمایه ‌گذاری ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در استان بوشهر اجرا شده‌ است به بهره‌ برداری می رسد.

«محمد حسین ارسطوزاده» روز یکشنبه (12 بهمن) در نخستین روز از دهه مبارک فجر در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر از 8 پروژه با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان بوشهر بهره‌ برداری می‌شود

 

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان بوشهر بیان کرد: روز چهاردهم بهمن ماه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پنج  پروژه گردشگری و سه پروژه میراث ‌فرهنگی که با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در استان بوشهر اجرا شده‌ است به بهره‌ برداری می رسد.

 

صنعت گردشگری و صنایع دستی را یکی از راه های رسیدن به اشتغال پایدار عنوان کرد و ادامه داد: با بهره‌ برداری از این پروژه‌ها، برای ۲۷۵ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

 

ارسطوزاده به ضرورت فراهم سازی زیرساخت های لازم جهت جذب گردشگر به استان بوشهر تاکید کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها در کنار کیفیت بخشی خدمات به گردشگران، ۴۰۰ اتاق و یک هزار و ۸۸ تخت اقامتی به زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر افزوده می‌شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های بوشهر، عسلویه، دیلم، کنگان و گناوه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: به طور متمرکز روز چهاردهم بهمن ماه در آیینی ویدئو کنفرانسی به دستور رئیس جمهوری و با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بوشهر، افتتاح می‌‍شود.

 

کد خبر 1021497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha