مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان اردبیل آغاز شد

همزمان با ۱۲ بهمن ماه و لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با 12 بهمن ماه و لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان آغاز شد.

 

عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در محل گلزار شهدای ججین اردبیل با حضور مدیران و مسئولان استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اولین مراسم همزمان با ایام الله دهه فجر است.

 

به صدا در آمدن زنگ انقلاب در فضای مجازی شاد و آغاز افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و آغاز بهره برداری از یک باب مدرسه در اردبیل از دیگر برنامه های امروز است.

 

برنامه های قبل از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دادستان کل استان، جمعی از مدیران کل دستگاه ها، روحانیون و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا گرامی داشت.

کد خبر 1021537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha