پیروزی انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در دنیا بود

آیت الله خاتمی بر ضرورت برگزاری باشکوه جشن های انقلاب تاکید کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ نقطه عطفی و تحول عظیم در دنیا بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان صبح یکشنبه در آئین زنگ انقلاب اظهار کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و شاهد دستاوردهای ایران در تمام عرصه ها هستیم.

 

آیت الله علی خاتمی با یادآوری به برکت انقلاب، دانشمندان ایرانی به دستاوردهای علمی بالایی دست یافتند، خاطرنشان کرد: این انقلاب موجب شده است تا ایران اسلامی حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد.

 

به گفته وی ، ایران اسلامی به برکت جوانان متعهد و انقلابی به عنوان نیروهای انسانی در عرصه های مختلف به موفقیت های چشمگیری رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان به عمر با برکت انقلاب اسلامی و فراز و نشیب های پیشروی آن اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب به دنبال کمرنگ کردن آرامان های انقلاب و شهدا هستند ولی هرگز به اهداف خود نمی رسند.

 

وی به تلاش دشمنان شرق و غرب ایران اسلامی برای حمایت از رژیم طاغ.ت اشاره کرد و گفت: ایران در دوران رژیم پهلوی وابسته به ابرقدرت های جهان بود و هیچ استقلالی نداشت.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ نقطه عطفی و تحول عظیم در دنیا بود، افزود: با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اتحاد و حضور مردم در عرصه، حرکت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ شد.

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: نسل آینده نیز همچون نسل دیروز و امروز بایستی برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن تلاش کنند و این انقلاب را به صاحب اصلی خود برسانند.

 

آیت الله خاتمی با تاکید بر گرامیداشت هرچه باشکوه تر دهه فجر در استان افزود: برای این انقلاب خون های بسیاری بر زمین ریخته شده است از اینرو لازم است تا جشن ها به صورت مردمی و خودجوش برگزار شود.

 

کد خبر 1021587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha