نسل های آینده باید شعار استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را بیش از پیش عملیاتی کنند

حجت الاسلام قریشی گفت: مردم با پیروی از امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را بنا نهادند و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان بنا نهادند و نسل های آینده باید بیش از پیش عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی»، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در آیین گرامیداشت دهه فجر (زنگ انقلاب) که در مدرسه الزهرا ارومیه برگزار شد، با تبریک آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام عزیز به ایران اسلامی اظهار کرد:  مردم با پیروی از امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را بنا نهادند و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان بنا نهادند و نسل های آینده باید بیش از پیش عملیاتی کنند.

وی افزود: نسل آینده باید بیشتر و عمیق تر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی  را ساری و جاری کنند.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی نمادش همین شعار هست که باعث شد استقلال فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی اتفاق بیفتد و در فرهنگ دین و ایدئولوژی اسلامی نیز باید مسلمانان مستقل باشند و به بیگانگان نباید اتکا کرد.

وی گفت: آزادی نیز مسئله برگرفته از آیات الهی است و هیچ انسانی نباید بندگی کسی را بنماید که ملت ایران نیز با آزادی از یوغ ستمگران، سرنوشت خود را خودشون تعیین کردند و قبل از انقلاب احکام دین مورد تهاجم قرار داشتند که با آمدن امام و قیام بر اساس دین اسلام این شعارها در کشور به اجرا گذاشته شدند.

سید مهدی قریشی اذعان کرد: با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی می توانیم پاسدار این میراث بزرگ باشیم و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.

کد خبر 1021930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha