برنامه های کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) در دهه فجر تشریح شد

رابط کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) مسجد ائمه بقیع قاسم آباد رفسنجان برنامه های این کانون در دهه مبارکه فجر را اعلام کرد.

مهدیه ملاعباسی‌ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و باید برای نسل جوانی که دوران قبل و بعد انقلاب را ندیده و درک نکرده؛ اهداف مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین‌ کنیم.

 

 

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) افزود: مبارز اصلی و سرسختِ طاغوت و رژیم شاهنشاهی امام بود؛ امام با ظلم مخالف و خواهان ایجاد عدالت و گسترش آن بود و  باید آرمان های امام‌ راحل و شهدای انقلاب را ارج بنهیم‌ زیرا آن ها برای پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تلاش کردند و از جان خود گذشتند  تا مردم کشور در آرامش به سر ببرند.

 

 

 

وی گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر به مناسبت ورود امام به میهن رژه موتوری و خودرویی اعضای کانون ولیعصر (عج ) با همکاری حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء، پایگاه شهید علیزاده و دهیاری و شورای اسلامی قاسم آباد از جنب گلدسته ها تا گلزار شهدای قاسم آباد انجام شد.

 

 

 

ملاعباسی ادامه داد: دیدار با خانواده شهداء یکی از برنامه های ما است که هر ساله در این ایام‌ انجام می شود؛ همچنین مسابقه حفظ، ترجمه و تفسیر سوره فجر را برای علاقمندان داریم و در انتها به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

 

ملاعباسی تصریح کرد: محفل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و غبار روبی قبور شهداء از دیگر برنامه های کانون ولیعصر (عج) در گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر خواهد بود.

 

 


وی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و تجلیل از فعالان فرهنگی در جشن پیروزی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موهبتی الهی است و باید قدردان تلاش های امام‌ و رهرو راه شهدا باشیم که نگذاشتند دشمن‌ به اهدافش برسد.

 

 


ملاعباسی تاسیس کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر (عج) مسجد ائمه بقیع قاسم آباد را از سال ۱۳۸۶ عنوان و برخی از برنامه هایی که در این کانون اجرا می شود را مطرح کرد و گفت: برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری شامل نقاشی، خطاطی، آموزش گل کریستال، قلاب بافی، حکاکی بر روی فلزات،  کلاس های کمک آموزشی ریاضی، عربی، زبان، آموزش قرآن، تجوید، حفظ و قرائت قرآن و نیز برگزاری مسابقات کتابخوانی را در طول سال داریم.

 

 


وی ادامه داد: همچنین در طول سال برنامه های ملی مذهبی، مسابقات ورزشی، بر پایی نمایشگاه های حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه صنایع دستی و یادواره شهدا را داریم  و با توجه به بحران کرونا این برنامه‌ ها محدود شده و در همین راستا کمک های مومنانه و کارگاه دوخت ماسک هم اجرا کردیم.

 

کد خبر 1022029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha